راهنمای گام به گام ثبت نام

مراحل گام به گام ثبت در خواست غرفه

                                                                             
1- عضویت:
برای استفاده از امکانات سایت و رزرو فضا و استفاده از امکانات مربوطه  باید در این سیستم عضو شوید. جهت عضویت، در بخش "ورود اعضا" با استفاده از لینک "ایجاد حساب کاربری" عضویت خود را بر روی سایت ثبت کنید.
اطلاعات درخواست شده را به صورت معتبر وارد کنید و در نهایت بر روی دکمه ثبت کلیک کنید. یک ایمیل به نشانی پست الکترونیکی شما ارسال خواهد شد که حاوی لینک فعال سازی می باشد. شما باید به ایمیل خود مراجعه کرده و بر روی لینک مذکور کلیک نمایید.
توجه داشته باشید بدون فعال سازی نام کاربری شما معتبر نخواهد بود.
 
2- ورود به سیستم:
 پس از کلیک بر روی لینک فعال‌سازی مستقیما به صفحه‌ی نام کاربری و رمز عبور وارد شوید. در مراجعات بعدی از طریق صفحه‌ی اصلی، بخش "ورود اعضا" را انتخاب کرده، نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید.
 
3- دریافت فایل آیین‌نامه و مقررات ویژه‌ی مشارکت کنندگان:
جهت دریافت آیین‌نامه‌ی ذکر شده از ستون سمت چپ وارد بخش "مشارکت کنندگان" شوید در بالای صفحه، لینک مربوط به نمایش و یا دانلود این آیین‌نامه موجود است.
 
4- اطلاع از قیمت واگذاری فضای غرفه:
جهت مشاهده‌ی لیست قیمت‌ها و گزینه‌های موجود در بخش مشارکت‌کنندگان، بر روی عنوان قیمت واگذاری فضای غرفه به ازای هر متر مربع کلیک کنید.

 5-  نحوه‌ی درخواست مشارکت:
جهت مشارکت در نمایشگاه و ثبت درخواست رزرو غرفه، از صفحه‌ی اصلی وارد بخش "مشارکت‌کنندگان" شوید. با توجه به نوع شرکت/ محصول/ خدمات و مطالعه‌ی آیین‌نامه‌ی ارزی-ریالی، یکی از دو گزینه‌ی فرم درخواست مشارکت ویژه‌ی شرکت‌کنندگان داخلی و یا فرم درخواست مشارکت ویژه‌ی نمایندگی‌های ایرانی شرکت‌های خارجی را انتخاب کنید.
از این پس تمامی فرم‌های مورد نیاز شما در این قسمت قابل دسترسی خواهد بود.
 
5-1- فرم درخواست فضای غرفه:
اطلاعات درخواستی در فرم موجود را به صورت معتبر تکمیل کرده و در پایان گزینه‌ی تائید را انتخاب کنید.
نکته: در بخش "رشته‌ی فعالیت" امکان انتخاب چند گزینه‌ی متفاوت وجود دارد.
نکته: پر کردن کلیه فیلد‌های ستاره‌دار الزامی است.
نکته: چنانچه این عملیات به صورت صحیح انجام گرفته باشد، از طریق پیامک و ایمیل اطلاع‌رسانی خواهد شد.
 
5-1-1- چاپ فرم در خواست فضای غرفه:
بلافاصله پس از ثبت فرم درخواست فضای غرفه، گزینه‌ای مبنی بر چاپ آن فرم نمایش داده می‌شود. با توجه به اینکه لازم است فرم مورد نظر همراه با مهر و امضای مدیرعامل شرکت به ستاد برگزارکننده ارسال شود، لذا بهتر است در همین مرحله این فرم را چاپ کنید. در غیر اینصورت در هر زمان می‌توانید با مراجعه به گزینه‌ی "فرم‌های من" در نوار قرمز بالای صفحه، فرم‌های ارسال شده‌ی خود را مشاهده و چاپ کنید.
اگر در فرم خود گزینه‌ی "غرفه با تجهیزات" را انتخاب کرده اید، نسبت به تکمیل نام کتیبه اقدام نمایید. 
5-1-2- صدور پیش فاکتور:
ستاد برگزاری، پیش فاکتور شما را تهیه کرده و در اسرع وقت از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌کند. لذا شایسته است در بازه‌های زمانی معقول، ایمیل خود را بررسی نمایید.
 
5-1-3- واریز هزینه‌ی مشارکت:
در این مرحله، با انتخاب یکی از روش‌های زیر، نسبت به پرداخت هزینه‌ی مشارکت مطابق  با پیش‌فاکتور ارسال شده اقدام نموده و مشخصات پرداخت صورت‌گرفته را مطابق با درخواست سیستم در فرم "فیش واریزی"  وارد نمایید.
شیوه های مجاز پرداخت شامل :
  • نقدی در محل ثبت نام
  • واریز به حساب بانکی از طریق دستگاه کارت‌خوان
  • کارت به کارت
  • واریز نقدی به حساب بانکی
  • واریز به حساب بانکی از طریق شبا
نکته: اگر یکی از دو روش نقدی در محل ثبت نام و یا واریز به حساب بانکی از طریق دستگاه کارت‌خوان را انتخاب کرده اید، مشخصات پرداخت شما در محل ستاد در فرم "فیش واریزی"  وارد خواهد شد.
 
 5-2- فرم کتاب:
این فرم به منظور قرار گرفتن اطلاعات شرکت شما در کتاب "سومین نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال" مورد استفاده قرار خواهد گرفت. لذا جهت جلوگیری از هرگونه اشتباه در درج نام شرکت و اطلاعات مربوط به آن، با دقت نسبت به تکمیل فرم به زبان فارسی و انگلیسی اقدام نمایید. در پایان این مرحله، ایمیلی جهت اطلاع‌رسانی از ثبت اطلاعات فرم کتاب به شما ارسال خواهد شد.
 
5-2-1- چاپ فرم کتاب:
 بلافاصله پس از ثبت فرم کتاب، گزینه‌ای مبنی بر چاپ آن فرم نمایش داده می‌شود. با توجه به اینکه لازم است فرم مورد نظر همراه با مهر و امضای مدیرعامل شرکت به ستاد برگزارکننده ارسال شود، لذا بهتر است در همین مرحله این فرم را چاپ کنید. در غیر اینصورت در هر زمان می‌توانید با مراجعه به گزینه‌ی "فرم‌های من" در نوار قرمز بالای صفحه، فرم‌های ارسال شده‌ی خود را مشاهده و چاپ کنید.
 
  
5-3- فرم غرفه‌سازی:
این فرم صرفاً جهت متقاضیان غرفه بدون تجهیزات می‌باشد. لذا فقط اگر در فرم فضای غرفه خود، گزینه‌ی "غرفه بدون تجهیزات" را انتخاب کرده‌اید، نسبت به تکمیل این فرم اقدام نمایید.
 
 5-4- فرم اینترنت:
این فرم را با توجه به نیاز غرفه‌ی خود تکمیل نمایید. پرکردن این فرم الزامی نیست.
 
5-5- فرم برق:
این فرم را با توجه به موارد مندرج در آیین‌نامه و در صورت نیاز تکمیل کنید. پرکردن این فرم الزامی نیست.
 
5-6- فرم تلفن:
این فرم را تنها در صورت نیاز تلفن کابلی یا بیسیم درون غرفه‌ی خود، تکمیل نمایید. پرکردن این فرم الزامی نیست.
 
6- تحویل مدارک:
 فرم های چاپ و تایید شده را به همراه مدرک ثبتی خواسته شده مطابق با بخش قوانین و مقررارت (پروانه نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یا پروانه بهره‌برداری از مراجع ذی‌صلاح یا پروانه تولید جهت تولیدات داخلی یا پروانه صنفی و یا عضویت در شورای عالی انفورماتیک) به انضمام یک نسخه‌ی مهر و امضا شده‌ از کلیه صفحات قوانین و مقررات، به آدرس: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه‌ی حکیمی، پلاک 15، طبقه‌ی 5 تحویل نمایید.
  • دسترسی به فرم‌های غرفه‌سازی، اینترنت، برق و تلفن در نیمه اول مرداد ماه امکان‌پذیر خواهد شد.
  • به منظور جلوگیری از اتلاف‌وقت نماینده‌ی شما (در صورت مراجعه حضوری)، خواهشمند است پیش از مراجعه در خصوص ساعت حضور با ستاد برگزاری هماهنگی لازم را انجام دهید.
  • ارسال یک نسخه از تمامی اقلام تبلیغاتی مانندکاتولوگ،بروشور ، CD و غیره به ستاد تبلیغاتی الزامی میباشد.
 
 
  • چک لیست مدارک
 

ردیف

مدارک مورد نیاز

 الزامی جهت:

دارد

1

اساسنامه

کلیه مشارکت کنندگان

 

2

آگهی تاسیس

کلیه مشارکت کنندگان

 

3

روزنامه آخرین تغییرات

کلیه مشارکت کنندگان

 

4

مدرک مستند در خصوص نوع فعالیت(پروانه نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یا پروانه بهره برداری از مراجع ذیصلاح یا پروانه تولید جهت تولیدات داخلی و یا صنفی و یا عضویت شورا عالی انفورماتیک)

کلیه مشارکت کنندگان

 

5

کپی آیین نامه به انضمام مهر و امضای کلیه صفحات

کلیه مشارکت کنندگان

 

6

فرم تایید شده فضای غرفه

کلیه مشارکت کنندگان

 

7

فرم تایید شده کتاب

کلیه مشارکت کنندگان

 

8

فرم تایید شده سردرغرفه

متقاضی غرفه با تجهیزات

 

9

فرم تایید شده غرفه سازی

متقاضی غرفه بدون تجهیزات

 

10

فرم تعهد نامه ی غرفه سازی

متقاضی غرفه بدون تجهیزات

 

11

سه سری کامل از نقشه ساخت و ساز غرفه

متقاضی غرفه بدون تجهیزات

 

12

فرم معرفی نامه پیمانکار غرفه ساز به ستاد برگزار کننده

متقاضی غرفه بدون تجهیزات

 

13

نقشه انشعاب برق

متقاضی غرفه بدون تجهیزات

 

14

تکمیل و ارسال فرم غرفه داران

کلیه مشارکت کنندگان

 

15

فرم پارکینگ

کلیه مشارکت کنندگان

 

16

فرم برق

متقاضی غرفه بدون تجهیزات

 

17

فرم اینترنت

در صورت نیاز

 

18

فرم تلفن

در صورت نیاز

 

19

کپی بیمه نامه کالاهای نمایشی

کلیه مشارکت کنندگان

 

20

یک نسخه از تمامی اقلام تبلیغاتی مانند کاتولوگ، برشور، CD و غیره.

کلیه مشارکت کنندگان