پرسش و پاسخ های متداول

پرسش و پاسخ های متداول

 
 
کد امنیتی چیست؟
در فرم های الکترونیک جهت جلوگیری از ارسال پی در پی فرم­های بی­مفهوم توسط بدافزارهای احتمالی، یک کد امنیتی بصورت یک تصویر غیر واضح درنظر گرفته می­شودکه برای خوانده شدن احتیاج به یک کاربر انسانی دارد. در هنگام عضویت در سایت ITDMEX نیز در قسمت کد امنیتی، تصویری به شما نمایش داده می­شود که در قسمتی از آن یک عدد چند رقمی قرار گرفته است و از شما خواسته می­شود که آن عدد را در قسمت کد امنیتی وارد نمایید.
 
- پس از ثبت فرم عضویت، عبارت رمز عبور قرمز می­شود و فرم ارسال نمی­شود؟
این حالت به یکی از دلایل زیر است:
1- رمز عبور شما بسیار کوتاه است، حداقل 4 کاراکتر را بعنوان رمز وارد کنید.
2- از شما خواسته می شود که رمز عبور را برای اطمینان از عدم اشتباه در تایپ، دو بار وارد کنید. به هر دلیلی دو ورودی رمز شما یکسان نبوده اند، فیلدهای رمز عبور را پاک کرده و هر دو را بطور یکسان مجدد وارد نمایید.
 
- ایمیل مورد قبول واقع نمی‌شود؟
این حالت به یکی از دلایل زیر است:
1- ایمیل شما قبلاً در همین سیستم ثبت شده است، از یک ایمیل جدید استفاده کنید و یا با نام کاربری­ای که با همان ایمیل ساخته شده وارد سیستم شوید.
2- ایمیل خود را بطور کامل یا صحیح وارد نکرده­اید. کنترل کنید که تمامی اجزای یک آدرس ایمیل وارد شده باشند.
 
ایمیل حاوی لینک فعال سازی را دریافت نمی­کنم؟
این امکان وجود دارد که سرویس ایمیل شما، ایمیل ارسال شده از سوی سیستم اتوماسیون ما را به عنوان Junk یا Spam طلقی کند. لطفاً پوشه مربوطه را درون ایمیل خود کنترل نمایید. در صورتیکه ایمیل مربوطه را یافتید آنرا انتخاب کرده و با استفاده از گزینه های موجود مانند “This is not spam” و یا “Move to inbox”  مانع از وقوع چنین حالتی برای سایر ایمیل های ارسالی از سوی سیستم ما شوید.
 
- هنگام ورود، سیستم به من پیغام می­دهد که نام کاربری من مسدود است؟
این اتفاق معمولاً هنگامی رخ می­دهد که شما از یک آدرس ایمیل موجه و موجود استفاده نکرده باشید. مثلاً در صورتیکه از ایمیل­های موقت و زمان­دار استفاده کنید توسط سیستم شناسایی و نام کاربری شما مسدود خواهد شد. اگر فکر می­کنید که سیستم به اشتباه شما را مسدود کرده است با ستاد برگزاری بطور تلفنی تماس بگیرد.
 
- تفاوت غرفه با تجهیز و بدون تجهیز چیست؟
تجهیز غرفه شامل یک عدد میز و دو صندلی (به ازای هر 15 متر مربع فضای غرفه)، سیستم روشنایی، پارتیشن های غرفه و کتیبه­ی سردر غرفه می­شود. اگر غرفه بدون تجهیز را انتخاب نمایید تنها فضای غرفه به شما تحویل داده شده و شما می­بایست کلیه امور غرفه­سازی را مطابق سلیقه خود، به هزینه خود و براساس استانداردها و آیین نامه­های موجود انجام دهید.
 
 - آیین نامه ارزی-ریالی چیست؟
این آیین نامه تعیین می­کند که هزینه اجاره فضای غرفه شما با کدام یک از سه حالت زیر محاسبه شود:
  • 100% ریالی
  • 100% ارزی
  • 30% ارزی + 70% ریالی
برای آگاهی از کلیه مفاد آن به بخش مشارکت­کنندگان درون سایت مراجعه کرده و فایل آیین نامه را دریافت کنید.
 
گروه کالایی مجاز چیست؟
گروه کالایی مجاز به گروه هایی از محصولات / خدمات گفته می­شود که مجاز به نمایش و مشارکت در این نمایشگاه می­باشند. در پایین فرم درخواست فضای غرفه کلیه سرگروه­های مجاز ذکر شده­اند. در صورتیکه از شمول محصول/خدمات خود در این گروه ها اطمینان ندارید با ستاد برگزاری تماس حاصل فرمایید.
 
- چرا پیامک برای من ارسال نمی شود؟
پس از ثبت فضای غرفه، سیستم بطور خودکار برای مدیرعامل و نماینده (در صورت وجود) پیامک ثبت درخواست را ارسال می نماید که با توجه به نحوه ارسال و سیستم اتوماسیون ، این پیامک درون شبکه مخابراتی به عنوان پیامک تبلیغاتی شناخته می شود. در صورتیکه دریافت پیامک های تبلیغاتی خود را غیر فعال کرده باشید این پیامک به شما ارسال نخواهد شد. برای فعال سازی دریافت پیامک­های تبلیغاتی عدد 2 را به شماره 8999 پیامک نمایید.
 
- بخش "فرم های من" در نوار بالای سایت ناپدید شده است؟
شما به هر دلیلی از سیستم خارج شده اید، مجدداً وارد بخش "ورود اعضا" شده و با ورود نام کاربری و رمز خود وارد سیستم شوید.
 
- آیا روش های پرداخت مختلف مزیت و یا تفاوت خاصی نسبت به یکدیگر دارند؟
از میان روش‌های پرداخت، دو روش" پرداخت نقدی در محل" و "پرداخت به کمک دستگاه کارتخوان" نیاز به حضور نماینده شرکت در محل ستاد برگزاری دارد. همچنین مشخصات پرداخت شما در محل ستاد در فرم "فیش واریزی"  وارد خواهد شد.
 
- منظور از پرداخت نقدی چیست؟
حالتی است که مشارکت کننده با در دست داشتن وجه نقد به ستاد برگزاری مراجعه کرده و هزینه اجاره غرفه را پرداخت نماید. چک روز بعنوان وجه نقد مورد قبول نمی باشد.
 
آیا پرداخت به صورت چک مورد قبول است؟
خیر
 
- آیا استفاده از حساب شخصی و یا کارت بانکی شخصی جهت پرداخت هزینه مشارکت یک شرکت مجاز است؟
بله
 
- در فرم کتاب، اطلاعات شرکت ما بیش از 20 کلمه است، چه باید کرد؟
در صورت ارسال این فرم تنها 20 کلمه­ ی ابتدایی توسط سیستم شناسایی و نگهداری شده و مابقی حذف می­گردند. در صورت تمایل به درج اطلاعات بیشتر، به بخش تبلیغات در صفحه اصلی سایت مراجعه و بسته تبلیغاتی مناسب را انتخاب نمایید.
 
- چگونه در فرم کتاب اطلاعات بیشتری درج کنیم؟
به بخش تبلیغات در صفحه اصلی سایت مراجعه و بسته تبلیغاتی مناسب را انتخاب نمایید.
 
 
- در فرم سردر غرفه (کتیبه) تعداد 36 کاراکتر برای نام شرکت کفایت نمی کند، چه باید کرد؟
این محدودیت 36 کاراکتر از محدودیت فضای چاپ منعکس می­شود. سعی کنید از نام مخفف شرکت استفاده نموده و یا اطلاعات غیر ضروری را درج نکنید.
 
 - کارت خود را درحین برگزاری نمایشگاه گم کرده ام، چه باید کرد؟
درخواست خود را بصورت کتبی به ستاد برگزاری اعلام نمایید. ستاد برگزاری کارت جدید شما را صادر کرده و جهت تایید به حراست تحویل می‌دهد. تایید یا عدم تایید کارت جدید شما منوط به نظر حراست می­باشد. به هر حال توجه داشته باشید که صدور کارت المثنی همیشه با محدودیت‌هایی مواجه است.
 
- احتیاج به تعداد غرفه دارهایی بیشتر از حد مجاز دارم، چه باید کرد؟
مراتب را بطور کتبی به ستاد برگزاری اعلام نمایید.
 
- احتیاج به تعداد کارت پارکینگ بیشتر از حد مجاز دارم، چه باید کرد؟
مراتب را بطور کتبی به ستاد برگزاری اعلام نمایید.
 
- بخش " فرم‌های من" خالی است و فرمی برای پرکردن ندارم، چه باید بکنم؟
فرم‌های خام بسته به هدف شما در یکی از بخش‌های زیر خواهند بود:
  • مشارکت‌کنندگان
  • بازدیدکنندگان
  • تبلیغات
  • اسپانسری
پس از تکمیل فرم‌های مورد نظر، جهت بررسی اطلاعات خود و یا چاپ فرم‌های تکمیل و ثبت شده می‌توانید به بخش "فرم های من" مراجعه نمایید.